ببخش

کلبــــــــــه من

بـــه کلبـــــــــه تنــهــــاییم خـــوش اومــــدیــن

ببخش

 

 

من یک عذرخواهی به "خودم" بدهکارم

 

برای اینکه احساساتی بودم

 

برای اینکه یک رو بودم

 

برای اینکه غرورم را شکستم

 

برای اینکه ساده بودم

 

... برای اینکه انسان بودم

 

" خودم "

من رو ببخش!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

farnoosh
ساعت17:44---27 اسفند 1392
*HAPPY NEW YEAR *
باشد که تمام گل های سرخ خوش بو باشند
دنیا روشن باشد و از تیرگی ها بدور و بچه ها لبخند بر لب داشته باشند
امیدوارم که تمام آرزوهایت به حقیقت بپیوندند
سال نو مبارک


افزايش بازديد سايت
ساعت19:02---21 اسفند 1392
با سلام وبلاگ خوب و قشنگي داريد و پست هاي خوبي ميزاريد اگه خواستيد امار بازديد وبلاگتون رو افزايش بديد به ما سر بزنيد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 21 / 12 / 1392برچسب:, ساعت 18:59 توسط * Elahe *